Relæ til en tier.
- Twister5800
- Kontakt:
Re: Relæ til en tier.
Hvordan er devicet at op?Hauge skrev:Hej
Dem fra Harald klarer rfxcom uden problemer, de kører "light4" (PT2262)
Tænker du når at "skyde" en pakke afsted inden de 30 sek fra den er koblet på ikke, eller har du først parret den med remoten og herefter siddet og prøvet ID'er indtil det sagde click?

Mvh. Martin 

Jeg sletter alle "hørte" i rfxcom, og trykker på en knap, og ser det nye device, og navngiver det til et logisk navn.. pisse besværligt, men som jeg ser det, eneste brugbare.
/Hauge
/Hauge
- Twister5800
- Kontakt:
OK, ja det er det nok 
Jeg har koblet den med app til homey, det spiller noget nemmere, man skal først trykke på fjernbetjeningen, så kopiere den data i en guided instruktion, bagefter ska lman sætte stikk. i og så længe detn er i learning mode så tænder og slukker homey for den, men ja, det er jo det samme du gør.

Jeg har koblet den med app til homey, det spiller noget nemmere, man skal først trykke på fjernbetjeningen, så kopiere den data i en guided instruktion, bagefter ska lman sætte stikk. i og så længe detn er i learning mode så tænder og slukker homey for den, men ja, det er jo det samme du gør.
Mvh. Martin 

- Twister5800
- Kontakt:
Gammel tråd, ved det godt

Jeg har remoten til at køre i HS3 med RFXCOM og Lighting4, men hvordan ved jeg hvilken ID jeg skal sætte i rfxcom så den kan styre stikkontakt modulet fra Sartano?
Hauge?

Mvh. Martin 

Hej
Du skal starte med at se koden fra en remote, inde i rfxcom, så skal du bare sende samme kode.
Mvh Hauge
Du skal starte med at se koden fra en remote, inde i rfxcom, så skal du bare sende samme kode.
Mvh Hauge
- Twister5800
- Kontakt:
Tak for svar

Jeg har prøvet men syntes den skifte hver gang jeg trykker. (Koden)(trykker på samme knap)
Jeg kan I HomeSeer blot vælg 3 x 2bit felter med ID under Output. Kan du sende screenshot evt.?
Mvh. Martin 

Hej
Jeg må beklage, jeg bruger ikke rfxcom mere, kun zwave og zigbee.. Måske kan en anden hjælpe..
Jeg må beklage, jeg bruger ikke rfxcom mere, kun zwave og zigbee.. Måske kan en anden hjælpe..
- Twister5800
- Kontakt:
har du læst RFXcom manualen?
http://www.rfxcom.com/WebRoot/StoreNL2/ ... _Guide.pdf
- Twister5800
- Kontakt:
MANGE GANGEBri_Jac skrev: ↑01 apr 2019, 19:43har du læst RFXcom manualen?

Tog fat i Bert fra RFXCOM igen, han er jo et orakel!
Fik dette svar, efter lidt fejlsøgning:
"Flash the latest Pro1 firmware using RFXflash.
And check if the remote is received with AC enabled."
Så kunne jeg se hvad det var den sendte min remote og derefter spillede det med det samme

Mvh. Martin 

dejlig det kom til at virke, jeg synes at RFXcom virker meget stabilt og godt