Wavin gulvvarme

thrasher

Re: Wavin gulvvarme

Indlæg af thrasher »

Andresen007 skrev:
05 feb 2021, 11:45
Hvis der er én som gerne vil lave det mod betaling, så kontakt mig endelig. Kan det komme til at virke via Wifi?

Jeg synes sgu det er et fedt projekt og det er vildt lavet.

Rigtig god weekend.
Helt enig der.
Er også villig til at betale for en komplet enhed, hvis der er nogen der har mulighed for at lave den?

levring

Indlæg af levring »

Hvad må sådan en dims koste?
Den vil være 100% ucertificeret og baseret på kinesiske komponenter.
Dog vil den være færdig på pcb med rj45 tilslutning til wavin og en lille kasse.
Vil ikke kræve strømforsyning.

thrasher

Indlæg af thrasher »

levring skrev:
06 feb 2021, 06:45
Dog vil den være færdig på pcb med rj45 tilslutning til wavin og en lille kasse.
Omkostninger skal selvfølgelig dækkes og så skal der vel være en lille fortjeneste på at hjælpe andre uden disse evner 😉 og en leveringsomkostning.

Måske skal der undersøges hvor mange der kunne være interesserede, hvis mer køb af komponenter er billigere?

Andresen007

Indlæg af Andresen007 »

thrasher skrev:
08 feb 2021, 20:11
levring skrev:
06 feb 2021, 06:45
Omkostninger skal selvfølgelig dækkes og så skal der vel være en lille fortjeneste på at hjælpe andre uden disse evner 😉 og en leveringsomkostning.

Måske skal der undersøges hvor mange der kunne være interesserede, hvis mer køb af komponenter er billigere?
Helt enig. Måske du allerede har to kunder 😊 jeg aner ikke hvad det kan gøres for. Jeg er i hvertfald interesseret 😊

majbom

Indlæg af majbom »

Jeg har tidligere spurgt om denne enhed ville skulle erstatte et evt. display og jeg mener vi kom frem til at de ikke begge kunne være tilsluttet. Men da jeg for nylig fik ny gulvvarmestyring (ahc9000 igen, da den gamle stod af) læste jeg lidt i instruktionerne og ved de 2 RJ45 stik, står der "For tilslutning af display og flere styreenheder". Og det er jo en bus, så burde det ikke virke med både display og dette print samtidig?

levring

Indlæg af levring »

majbom skrev:
09 feb 2021, 11:07
Jeg har tidligere spurgt om denne enhed ville skulle erstatte et evt. display og jeg mener vi kom frem til at de ikke begge kunne være tilsluttet. Men da jeg for nylig fik ny gulvvarmestyring (ahc9000 igen, da den gamle stod af) læste jeg lidt i instruktionerne og ved de 2 RJ45 stik, står der "For tilslutning af display og flere styreenheder". Og det er jo en bus, så burde det ikke virke med både display og dette print samtidig?
Enig i at det er bus, MEN nu har jeg testet det med både display og MQTT kø.. Det er ikke muligt. Det er som om den kun negociater med den første der er forbundet, og derefter ligeglad med nr 2. Der kommer kun strøm, men ingen data igennem. Så det stemmer desværre meget godt overens med hvad der står i manualen.

Men når det er sagt. Så har jeg en stump RJ45 hængende ud af AHC9000 med et hun-hun RJ45 stik på. Så kan jeg skifte mellem originalt display og MQTT board. Dog skal det siges at jeg aldrig bruger display. Måske kan det være en hjælp ved indprogrammering, men ikke til noget i daglig brug.

levring

Indlæg af levring »

Er gået i gang med at bestille stumper hjem fra det store Kina. De præcise boards jeg brugte kan ikke fås længere. Så skal have testet en ny opstilling. Bestilt noget print og box design kommer derefter.

thrasher

Indlæg af thrasher »

levring skrev:
19 feb 2021, 07:24
Er gået i gang med at bestille stumper hjem fra det store Kina. De præcise boards jeg brugte kan ikke fås længere. Så skal have testet en ny opstilling. Bestilt noget print og box design kommer derefter.
Lyder spændende :D

Besvar