Our website shows online advertisements to our visitors to cover the cost of hosting.

Please, consider supporting us by deactivating our Web in your Ad Blocker. !!!
    How to disable AdBlock

DISABLE YOUR ADBLOCKER ON OUR WEB TO ENJOY THE CONTENT
1.- Press the adblocker icon.
2.- Select "Do not act on pages of this domain" (or similar).
You can also press the "Activated on this site" or "Pause adblocker" button.
3.- Press the "Refresh" button of your browser to see the content you want to view.

New normal?

Her kan stilles spørgsmål omkring Z-wave
Besvar
levring

New normal?

Indlæg af levring » 19 dec 2019, 05:51

Hejsa

Ved ikke om i har set denne.
https://www.inputmag.dk/apple-og-google ... ente-hjem/

Det er naturligvis ikke noget der sker fra den ene dag til den anden. Men personligt kunne jeg se en del fordele i det. Særligt omkring sikkerhed på transportlaget og ikke mindst bedre dækning via wifi.

/Jonas

Morten H. Nielsen
Geografisk sted: Danmark

Re: New normal?

Indlæg af Morten H. Nielsen » 19 dec 2019, 07:51

Tja lad os nu se. Jeg har efterhånden 12 års erfaring med nye standarder, der overtager verden i morgen. Jeg har ikke set det blive til virkelighed endnu.

Der skal en ny WIFI radio til, hvis WIFI skal være en god ide.

Hvis det kommer, og Rich stadig gider drive forretning, regner jeg med at få et plugin til HomeSeer. ;-)
Mvh
Morten

Brugeravatar
Bri_Jac
Geografisk sted: Bunkeflostrand

Indlæg af Bri_Jac » 19 dec 2019, 14:43

jeg er ikke glad for at hverken Apple eller Google skal dominere og derved holde alle andre producenter ude

og så har jeg præcis samme erfaring som Morten :"Jeg har efterhånden 12 års erfaring med nye standarder, der overtager verden i morgen. Jeg har ikke set det blive til virkelighed endnu."

lurendrejer

Indlæg af lurendrejer » 20 dec 2019, 10:39

Apple har før været med i flere konsortier, med henblik på at udvikle en standard som de så ikke benytter - for at 'være speciel'.

Jeg er absolut et Apple-menneske, men i det her henseende - tak, men ellers tak.

Besvar